Üldtingimused
Tere tulemast veebilehele toprabat.ee, mida haldab ettevõte HS plus d.o.o., Gmajna 8, SI-1236 Trzin (edaspidi “ettevõte”).
Käesolevad üldtingimused kehtivad kõigi tegevuste suhtes, mida on võimalik sooritada veebipoes, mis on kättesaadav aadressil toprabat.ee (edaspidi “veebisait”). Üldtingimused on siduvad kõigile kasutajatele. Palume teil need hoolikalt läbi lugeda. Kui te ei nõustu käesolevate üldtingimuste mis tahes osaga või kui te ei nõustu nendega täielikult, ei tohi te meie veebisaiti ja teenuseid kasutada. Üldtingimused kujutavad endast teie ja ettevõtte vahel sõlmitud kehtivat lepingut.
Veebisait on kättesaadav “nii nagu see on” ning ettevõte ei anna mingeid garantiisid ega tagatisi, ei kaudselt ega otseselt, mis on seotud veebisaidil esitatud toodete omandiõiguse, turustamise või sobivuse kohta mis tahes otstarbeks.
Veebilehe omanik tegutseb hoolikalt, et tagada, et veebilehel esitatud andmed oleksid üksikasjalikud ja ajakohased. Samal ajal jätab veebilehe omanik endale õiguse muuta veebilehe sisu või lõpetada selle täiendamine igal ajal ilma eelneva etteteatamiseta. Lisaks sellele võib veebisaidi omanik igal ajal ja ilma ette teatamata muuta sellel veebisaidil kirjeldatud teenuseid, tooteid, hindu või programme.
1 MÕISTED
Ettevõte on ettevõte HS plus d.o.o., Gmajna 8, SI-1236 Trzin, mis on veebilehe toprabat.ee omanik ja haldaja.
Veebisait on ettevõtte hallatav veebileht https://toprabat.ee, mille raames tegutseb ka veebipood.
Kasutaja on iga füüsiline isik, kes kasutab veebisaiti.
Ostja (või “teie”) on iga füüsiline isik, kes sooritab ostu veebipoes.
Tarbija on füüsiline isik, kes omandab või kasutab kaupu ja teenuseid väljaspool oma kutsetegevust. Käesolevate üldtingimuste kohaldamisel loetakse kõiki Ostjaid samuti Tarbijateks.
Privaatsuspoliitika on dokument, mis sisaldab kogu teavet isikuandmete töötlemise kohta, mis toimub veebisaidil. Nimetatud privaatsuspoliitika on saadaval siin.
Küpsistepoliitika on dokument, mis sisaldab kogu teavet küpsiste kasutamise kohta, mis toimub veebisaidil. Nimetatud küpsistepoliitika on saadaval siin.
2. TOPRABAT.EE VEEBIPOOD
Üldtingimused sätestavad e-poe toimimise, määratlevad kasutaja ja e-poe õigused ja kohustused ning reguleerivad e-poe ja ostja vahelisi ärisuhteid. Ostja jaoks on siduvad üldtingimused, mis kehtivad ostuhetkel (hetkel, mil veebitellimus tehakse). Iga tellimuse vormistamisel teavitatakse kasutajat üldtingimustest. Tellimuse esitamisega kinnitab kasutaja, et teda on teavitatud käesolevatest üldtingimustest.
Üldtingimuste kinnitamine meie veebipoes tellimuse esitamisel kujutab endast siduvat lepingut teie ja ettevõtte vahel. Palume teil enne tellimuse kinnitamist hoolikalt lugeda üldtingimusi. Kui te ei nõustu meie üldtingimustega, ei saa te kasutada meie veebipoes pakutavaid teenuseid. Samuti ei ole võimalik üldtingimustega osaliselt nõustuda. Ostu sooritamiseks peate nõustuma kõigi ostu sooritamise ajal kehtivate üldtingimustega.
i. Veebipoe kasutamine
Ettevõte haldab veebipoodi vastavalt üldtingimustele. Veebipood on ostjatele alati kättesaadav, kusjuures ettevõte jätab endale õiguse veebipood ajutiselt sulgeda või peatada ilma eelneva etteteatamiseta.
On võimalik, et e-pood ei ole ajutiselt kättesaadav või et ajutiselt ei ole võimalik makseid teostada e-poe hoolduse ja uuendamise tõttu. Ettevõte ei vastuta kahju eest, mis võib teile tekkida e-poe hoolduse ja/või uuendamise ajal.
ii. Tellimuse esitamine veebipoes
Teenuseosutaja ja ostja vahel sõlmitud müügileping loetakse sõlmituks, kui ostja kinnitab tellimuse (ostja saab e-kirja “Tellimus kinnitatud”). Sellest hetkest alates on kõik hinnad ja muud ostutingimused fikseeritud ja kehtivad nii teenusepakkuja kui ka ostja suhtes. Müügileping laaditakse ettevõtte serverisse elektroonilisel kujul.
Tellimuse minimaalne väärtus on 24 EUR. Klient võib tellimuse siiski teha alla 24 EUR, kuid kogusumma korrigeeritakse nii, et see vastaks miinimumsummale (24 EUR). Sellisel juhul sisaldub kingitus komplektis ja selle eest võetakse arve.
Ostmise käik:
- samm: Ostja valib veebipoest soovitud toote ja soovitud koguse ning kinnitab oma valiku, klõpsates “Lisa ostukorvi”. Kui ostja soovib osta mitu erinevat toodet, tuleb protsessi korrata iga toote korral. Kui ostja on toodete valiku lõpetanud, saab ta jätkata ostuprotsessi, vajutades nupule “Mine maksma”.
- samm: Selles etapis täidab ostja vormi oma isikuandmetega, mis on vajalikud soovitud tellimuse kohaletoimetamiseks. Pärast vormi täitmist saab ostja teatud juhtudel valida mitme tarnevõimaluse vahel ning lisada oma tellimusele muid tooteid või teenuseid. Selles etapis teavitatakse ostjat ka eeldatavast tarnekuupäevast. Enne tellimuse vormistamist on ostjal võimalus valida erinevate makseviiside vahel. Arvestades valikut, arvutatakse enne ostu lõpetamist veel kord tellimuse eest makstav lõppsumma. Ostja kinnitab ostuprotsessi, vajutades nupule “Esita tellimus”. Kui klient on ostu viimases etapis ja tema tellimus on väiksem kui 24 EUR, peab klient kinnitama, et ta soovib minna kassasse koos kingituse lisamisega summas, mis kujutab endast 24 EUR ja tema ostusumma vahe. Pärast kingituse lisamist suunatakse klient uuesti ostu viimasesse etappi. Ostja lõpetab ostuprotsessi, vajutades nupule “Lõpeta ostmine”.
- samm: Pärast ostu sooritamist kuvatakse veebisaidil ostjale kinnitussõnum, milles teatatakse, et tellimus on edukalt esitatud, ja kuvatakse esitatud tellimuse üksikasjad. Lisaks sellele saab ostja punktis 2 sisestatud e-posti aadressile ka kinnituskirja, mis sisaldab ülevaadet tellimuse kohta, juhiseid tellitud toodete kasutamiseks ning juhiseid ostust taganemiseks või kaebuse esitamiseks, kui ostja ei ole tootega rahul või ei soovi seda enam.
Tellimuse tegemisel esitatud andmeid töödeldakse vastavalt “Privaatsuspoliitikale”, mille leiate veebisaidi allosast.
Soovime teile teatada, et kogu ostu väärtus, sealhulgas kõik ostuga seotud tarne- või muud kulud, võetakse teie tellimuse kinnitamisel arvesse. Me teavitame teid kõigist lisakuludest enne ostu sooritamist. Valitud makseviisiga võivad seotud olla ka lisakulud.
Saate oma tellimust jälgida ja hallata RMA rakenduses sellel lingil https://rma.hs-plus.com/language/et_EE/. Juurdepääsuks vajate tellimuse numbrit või jälgimiskoodi ja e-posti või telefoninumbrit, mille sisestasite ostu ajal tellimuse vormile. Selles rakenduses (kui see ei ole veel valmis) saate ka tellimuse tühistada, muuta tellimuse sisu, aadressi, telefoninumbrit, jälgida tellimust ja pääseda ligi ka ostuarvele.
iii. Hinnad, makseviisid ja kampaaniad
Hinnad
Kõik veebisaidil esitatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamise hetkest. Pakkumine kehtib kuni selle tühistamiseni.
HOIATUS: Tegemist on jaemüügi veebipoega, mille sihtrühmaks on eranditult lõppkliendid (B2C). Sel põhjusel ei võimalda me selle veebisaidi kaudu B2B-müüki ega saa pakkuda juriidilistele isikutele arvete väljastamise võimalust. See tähendab ka seda, et hilisemad arvete parandused (füüsilise isiku poolt juriidilisele isikule) ei ole võimalikud, kuna müügitehing sõlmitakse ainult füüsilise isikuga.
Kui soovite luua meie ettevõttega B2B-suhte ja osta meie tooteid suuremates kogustes (kogu pakend/alus), võite võtta ühendust meie hulgimüügipoega aadressil [email protected].
Makseviisid
Meie veebipoes saate kasutada järgmisi makseviise:
- Tasumine sularahas kohaletoimetamisel – ostja maksab arve sularahas või krediitkaardiga otse kullerile, kes toimetab kauba ostja aadressile;
- Krediitkaardiga maksmine;
- PayPali makse.
Ettevõte jätab endale õiguse kontrollida valitud makseviisi autentimisvahendite abil. Lisaks sellele jätame endale õiguse valitud makseviisi täiendavalt kontrollida, paludes teil saata meile maksmise tõend.
Teid on teavitatud asjaolust, et peate tasuma kogu tellimuse summa (sealhulgas kõik tehingu- ja tarnekulud) vastavalt valitud makseviisile. Te garanteerite, et teil on võime ja õigus teha tehinguid krediitkaardiga või mõne muu valitud makseviisiga.
Kampaaniad
Veebisaidil toimuvad ka allahindlused ja muud kampaaniad, mis alandavad toodete hindu (edaspidi “kampaaniad”). Iga kampaaniat pakutakse teatud (piiratud) aja jooksul, mis on sätestatud iga kampaania puhul eraldi. Soodushind kehtib kõigi kampaania ajal sooritatud ostude puhul.
Soovime teid hoiatada, et teatud kampaaniad kehtivad ainult uutele kasutajatele, kes ei ole veel meie veebipoes ostu sooritanud. Sellisel juhul ei kehti kõnealune kampaania olemasolevatele kasutajatele. Iga katse kasutada selliseid kampaaniaid blokeeritakse viivitamatult ja selleks kasutatud e-posti aadressid kustutatakse ilma eelneva etteteatamiseta. Allahindlused ja muud kampaaniad ei ole tavaliselt kumulatiivsed, kui iga üksiku kampaania puhul ei ole selgesõnaliselt sätestatud teisiti.
Alle auf der Website genannten Preise sind in EUR angegeben und enthalten die Mehrwertsteuer. Die Preise gelten ab dem Zeitpunkt der Bestellung. Das Angebot gilt bis zum Widerruf.
iv. Tarnekulud- ja viisid
Hinnad ei sisalda tarnekulusid. Tarnekulud leiate veebipoest, kus teil on ka võimalus valida tarneviis. Meie ettevõte pakub kahte tarneviisi: standard ja ekspress. Peamine erinevus nende kahe tarneviisi vahel seisneb selles, et ekspresstellimusi käsitletakse ja pakendatakse esmajärjekorras. Enne soovitud tarneviisi valimist kontrollige palun iga valiku kõrval esitatud maksumust. Tellimuse esitamisel näete hinnaülevaadet, mis koosneb ostu maksumusest, tarnekuludest ja kogumaksumusest.
Kui valite maksmise kohaletoimetamisel, võtab kullerteenistus tellimuse esitamisel arvutatud paki kohaletoimetamise lisatasu. Kui otsustate maksta krediitkaardiga või PayPali kaudu, ei võeta teilt nimetatud tasu.
Teie tellitud tooted toimetatakse aadressile, mille olete sisestanud meie veebisaidil tarneaadressina.
Eeldatav tarnetähtaeg on ostjale kättesaadav tellimuse esitamisel. Ettevõte jätab endale õiguse pikendada tarnetähtaega suurenenud nõudluse või tarneteenuse hilinemise korral. Tarned toimuvad enamasti enne keskpäeva. Kui te ei saa pakki kättetoimetamise ajal vastu võtta, püüab kullerteenistus kokku leppida ostjaga uue kättetoimetamisviisi ja -koha.
Kui kulleril ei õnnestus ostjaga ühendust saada, üritatakse pakki järgmisel tööpäeval uuesti kohale toimetada. Kui ka teine kättetoimetamise katse ebaõnnestub, saadetakse pakk ja selle sisu saatjale tagasi.
Kohaletoimetamata jäänud ja ettemakstud tellimuste eest tasutud summa tagastatakse automaatselt 8 (kaheksa) tööpäeva jooksul pärast seda, kui ladu on registreerinud paki tagastamise või kui ettevõte on tuvastanud, et pakki ei ole edukalt kohale toimetatud.
Turvahoiatused kõigi toodete kasutamise kohta
Meie veebipoes olevate toodete kasutamine võib kujutada endast teatavat ohtu elule ja tervisele. Te peate selgesõnaliselt kinnitama, et te mõistate, et nimetatud toodete kasutamine kujutab endast sellist riski ja te aktsepteerite seda. Tellides ja/või kasutades nimetatud tooteid, kinnitate, et olete teadlik nimetatud riskidest, mis võivad hõlmata haigestumist, vigastusi, puude tekkimist või surma. Te võtate täieliku vastutuse kõikide tagajärgede eest, mis võivad tuleneda toodete tellimisest ja/või kasutamisest.
Enne mis tahes toote kasutamist peate lugema kasutusjuhendit.
Enne kasutamist tuleb iga toodet ohutult testida. Kui te ei ole täiesti kindel, kuidas toodet testida, palume teil toodet mitte kasutada, teavitada meid sellest või tagastada toode.
Ettevõte ei võta vastutust kaudse või otsese kahju eest, mis on tekkinud veebisaidil tellitud toodete kasutamisel, olenemata sellest, kas ostja või kolmas isik kasutas tooteid õigesti või valesti. Seda välistust kohaldatakse võimalikult suures ulatuses, mis on õigusaktidega lubatud.
Ettevõtte vastu esitatud vastutusnõude korral piirdub ettevõtte vastutus kahju eest toote kolmekordse turuhinnaga.
Püüame pakkuda võimalikult üksikasjalikke ja täpseid tootekirjeldusi ja fotosid. Sellegipoolest ei saa me tagada, et kogu tooteinfo ja nende fotod on täiesti täpsed. Kuna teatavad tooted võivad olla hangitud erinevatelt tarnijatelt, on võimalikud väikesed kõrvalekalded toote pakendis või välimuses. Nimetatud kõrvalekalded ei mõjuta mingil viisil toote kvaliteeti ega funktsionaalsust.
v. Õigus lepingust taganeda
Ostjal, kes teeb ostu meie veebipoes, on õigus lepingust taganeda. Nimetatud lepingust taganemist võib nõuda 14 päeva jooksul alates tellimuse üleandmise kuupäevast, millest on ettevõttele teatanud kättetoimetamisteenus. Ostja ei pea oma otsust põhjendama. Nimetatud õigus lepingust taganeda kehtib ainult nende ostjate suhtes, kes on füüsilised isikud ja kes omandavad või kasutavad kaupu ja teenuseid väljaspool oma kutse- või äritegevust.
Taganemisavaldus loetakse õigeaegselt esitatuks, kui see esitatakse lepingust taganemise tähtaja jooksul. Taganemisavalduse võib esitada eelnevalt koostatud vormil või saata meile e-posti teel. Vorm on saadaval veebisaidi allosas oleval vahekaardil “Taganemisõigus”. Käesolevas artiklis sätestatud taganemisõiguse jõustamisega seotud tõendamiskohustus lasub tarbijal.
Lepingust taganedes on ostjal õigus saada raha tagasi või vahetada toode välja, kuid mitte saada krediiti!
Pärast taganemisavalduse esitamist peate oma tooted tagastama 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise kuupäevast. Palun saatke kõnealune kaup meie aadressile: Terminalo g. 7, Biruliškės, LT-54469 Kauno r. Lithuania. Kaup loetakse õigeaegselt tagastatuks, kui saadate selle enne 14-päevase tagastamistähtaja lõppu. Te peate tagastama sama koguse kahjustamata tooteid, mis on pakitud originaalpakendisse või pakendisse, mis kaitseb tooteid samamoodi kui originaalpakend. Te ei saa tagastada kahjustatud tooteid, vähendatud koguses tooteid või ebasobivasse pakendisse pakitud tooteid. Palun tagastage esemed pakisaadetisena, mitte kirjaga, ning veenduge, et pakk on märgistatud ostust taganemise koodiga, mille saate protsessi käigus.
Kui pakk ei ole korralikult märgistatud (saadetud ilma ostust taganemise koodita), võib see teie taotluse töötlemise aega oluliselt pikendada. Lepingust taganemise korral katate ainult kauba tagastamisega seotud kulud, mida ei hüvitata.
Kui olete juba tasunud tellitud kauba eest, siis tagastame viivitamatult või hiljemalt 8 tööpäeva jooksul pärast paki saatmist meie aadressile kõik meile laekunud ja teie poolt tellimuse eest tehtud maksed. Pakk loetakse meie aadressile saadetuks, kui meie ladu registreerib selle tagastatud pakina. Me jätame endale õiguse hoida saadud maksed kuni lepingu tühistamise aluseks olevate toodete tagastamiseni.
Me tagastame saadud maksed, kasutades sama makseviisid, mida kasutasite ostu sooritamisel. Kohaletoimetamisel sularahas tasumise korral tagastatakse ostuhind sellele kontonumbrile, mille olete oma vormile märkinud.
Taganemisõiguse kasutamine on välistatud järgmiste lepingute puhul:
- lepingud, mis käsitlevad tarbija spetsifikatsioonide kohaselt valmistatud või selgelt isikupärastatud kaupade tarnimist;
- kiiresti riknevate või aeguvate kaupade tarnelepingud;
- ajalehe, perioodika või ajakirja tarnelepingud, välja arvatud nende väljaannete tellimuslepingud;
- lepingud, mis käsitlevad selliste kaupade tarnimist, mille tarbija on pärast tarnimist lahti võtnud ja mida ei saa hügieeni- või tervishoiukaalutluste tõttu tagastada (näiteks: kosmeetikatooted, puhastusvahendid, poleerimispastad ja ujumisriided, aluspesu, sokid);
- lepingud, mis käsitlevad selliste kaupade tarnimist, mis pärast tarnimist ja oma olemuselt on lahutamatult koos teiste kaupadega (näiteks: komplekt/komplekt, kõik tooted Mystery box’ist, mõlemad tooted pakkumistest 1+1 tasuta, mis tahes KINGITUS);
- audio- või videosalvestiste või arvutitarkvara tarnimise lepingud, kui tarbija on need pärast tarnimist lahti teinud;
- alkohoolsete jookide tarnelepingud, mille tarne lükatakse edasi üle kolmekümne päeva ja mille lepingu sõlmimisel kokkulepitud väärtus sõltub turu kõikumistest, mis ei ole äriettevõtja kontrolli all;
- selliste kaupade tarnimise või teenuste osutamise lepingud, mille hind sõltub finantsturu kõikumistest, mis ei sõltu ettevõtjast ja mis tõenäoliselt toimuvad taganemisperioodi jooksul;
- teenuste osutamise lepingud, mis on täielikult täidetud enne taganemisperioodi lõppu ja mille täitmine on alanud pärast tarbija eelnevat selgesõnalist nõusolekut ja selgesõnalist loobumist taganemisõigusest (näiteks: ekspresstarne, pakendikindlustus);
- lepingud hooldus- või remonditöödeks, mida tehakse kiireloomuliselt tarbija kodus ja mida ta on selgesõnaliselt taotlenud, varuosade ja olukorra lahendamiseks hädavajalike tööde piires;
- lepingud majutus-, transpordi-, toitlustus- ja vabaajateenuste osutamiseks, mida tuleb osutada konkreetsel kuupäeval või kindlaksmääratud sagedusega;
- lepingud digitaalse sisu tarnimiseks, mida ei ole tarnitud materiaalsel andmekandjal ja mille täitmine on alanud pärast tarbija eelnevat selgesõnalist nõusolekut ja selgesõnalist loobumist taganemisõigusest (näiteks: allalaaditud digitaalne sisu, e-raamat).
Hoiatus: Kui tagastate vabatahtlikult toote, millest taganemine ei ole võimalik, väljaspool 14-päevast taganemisperioodi, väljaspool 14-päevast tagastamisperioodi pärast taganemisest teatamist või toote, mis ei ole ostetud meie poest, tagastame teile sellise toote ainult 10 euro tasumisel, mis vastab põhjendamatu kaebuse menetlemise kuludele, vastasel juhul hävitame toote. Nõudmata jäänud toode hävitatakse 2 kuu pärast.
vi. Kaebused
Kui avastate, et teie toode ei tööta õigesti või et olete saanud sobimatu või kahjustatud toote, on teil järgmised võimalused:
- rakendada tarnegarantiid,
- rakendada tehnikatoodete garantiid ja
- esitada kaebus toote kohta.
a) Tarnegarantii
- Pakume täiendavat garantiid veatule tarnele, mida saab rakendada 48 tunni jooksul pärast toote kättesaamist.
- Kui teie tooted on transpordi käigus kahjustatud või ei vasta teie tellimusele, palume teil veast meile 48 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist teatada. Saatke meile e-kiri, mis sisaldab fotot pakendist (fotol peab olema selgelt näha ka etikett) ja saadud tootest, millel on selgelt näha kahjustatud ala.
- Me seame prioriteediks teie pretensiooni lahendamise võimalikult lühikese aja jooksul ja saadame teile asendustoote.
- Kui nõue saadetakse liiga hilja, käsitletakse seda kui kaebust toote kohta.
b) Garantii tehnilistele toodetele
Teatavate meie pakkumises olevate toodete suhtes kehtib 24-kuuline garantiiaeg. Garantiid saab rakendada ainult meie pakkumises olevate tehniliste toodete ja elektriseadmete suhtes. 24-kuuline garantiiaeg algab kauba kättesaamise kuupäevast. Te saate seda garantiid kasutada vastavalt tarbijakaitseseadusele arve alusel, mis on ühtlasi garantiitõendiks.
Ettevõte jätab endale õiguse keelduda garantii andmisest, kui nõudele ei ole lisatud arvet või kui arve ei ole loetav või on muul viisil puudulik.
Garantii ei kehti, kui:
- toode on füüsiliselt kahjustatud;
- tootel on tavapärasest kasutamisest tingitud kulumismärgid;
- tootel esineb defekte, mis on põhjustatud toote ebaõigest, ebasobivast või hooletust kasutamisest.
Tooteid, mille puhul te soovite garantiid rakendada, tuleb kontrollida, mistõttu palume teil lisada oma garantiinõudele fotod või videoklipid, millel on näha defekt. Vajaduse korral palume teil toode meile tagasi saata, et saaksime seda kontrollida.
Kui me kiidame teie garantiinõude heaks, anname teile uue toote. Teil on ka õigus taotleda oma toote parandamist, kuid peate olema teadlik sellest, et parandamise periood on pikem kui uue toote tarnimise periood. Kui remont võtab kauem kui 45 päeva, asendatakse teie toode uue tootega. Kui uut toodet ei ole võimalik pakkuda, tagastame teile toote ostuhinna täies ulatuses.
Menetluse kirjeldus on leitav veebilehe allosas oleval vahekaardil “Garantii korras vahetus”.
HOIATUS: HS Plus võtab tagasi ainult neid pakke, mis sisaldavad tooteid, mis on ostetud veebisaidilt. Kõik üksikisiku saadetud pakid, mis ei sisalda meie ettevõttelt ostetud tooteid, saadetakse saatjale tagasi tema enda kulul.
c) Kaebus toote oluliste puuduste tõttu
- Kui toode ei tööta õigesti, saatke meile e-kiri aadressil [email protected] ja me aitame teid vajalike selgitustega. Sellega väldite toote võimalikku väärkasutamist ja toote enda kahjustamist, samuti enda või teiste vigastamist.
- Kui teie toode ei tööta, võite esitada kaebuse, viidates toote olulistele puudustele. Asjaolud, mida loetakse toote olulisteks puudusteks, on sätestatud käesolevate üldtingimuste punktis vii. Oluliste puuduste tõttu saate nõude esitada ainult siis, kui need puudused olid olemas juba ostu ajal, kuid avastati alles hiljem.
- Kui teie toode ei tööta olulise defekti tõttu, palume teil teatada defektist kohe pärast selle avastamist, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast defekti avastamist. Saatke meile e-posti teel foto või videoklipp, millel on kujutatud defektne toode, mille abil saab üheselt kindlaks teha, et toode ei tööta. Vajaduse korral palume teil saata kõnealune toode meile tagasi, et me saaksime seda uurida ja toote defekti kindlaks teha.
- Me ei saa teie kaebust arvesse võtta toodete puhul, mis on kahjustatud ebaõige või sobimatu kasutamise või käitumise tõttu, mis ei ole rangelt vajalik kaupade olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks. Kui te soovite, et kõnealune toode saadetaks teile tagasi pärast seda, kui teie kaebus on tagasi lükatud, saadame selle teile ja esitame teile arve toote saatmisega seotud kulude eest.
- Kui te esitate kaebuse olulise puuduse tõttu, on teil järgmised võimalused:
- toote asendamine,
- ostuhinna tagasimaksmine,
- toote puuduse kõrvaldamine või
- teatud osas ostuhinna tagasimaksmine.
Menetluse kirjeldus on leitav veebilehe allosas oleval vahekaardil “Kaebused ja apellatsioonid”.
vii. Materjali defekt
Materjali defektiga on tegu järgmistel juhtudel:
- kui toode ei oma tavapäraseks kasutamiseks või turustamiseks vajalikke omadusi;
- kui toode ei vasta omadustele, mis on vajalikud konkreetseks kasutuseks, milleks ostja toote ostis, ja millest müüja on teadlik või oleks pidanud teadlik olema;
- kui toode ei vasta selgesõnaliselt või kaudselt kokkulepitud või ettenähtud omadustele;
- kui Müüja on varustanud Ostjat tootega, mis ei vasta näidisele või näidistootele, välja arvatud juhul, kui näidis või näidistoodet oli kujutatud ainult teavitamise eesmärgil.
Menetluse kirjeldus on leitav veebilehe allosas oleval vahekaardil “Kaebused ja apellatsioonid”.
Ettevõte vastutab toote oluliste puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul pärast tarnimist. Ettevõte on kohustatud vastama pretensioonile 3 tööpäeva jooksul.
viii. Teabe kättesaadavus
Pakkuja kohustub alati esitama ostjale järgmise teabe:
- äriühingu andmed (äriühingu nimi ja registreeritud aadress, registrinumber),
- kontaktandmed, mis võimaldavad kasutajal kiiresti ja tõhusalt teenuseosutajaga suhelda (e-post, automaatvastajad),
- kaupade või teenuste olulised omadused (sealhulgas müügijärgsed teenused ja garantiid),
- kauba või teenuse lõplik hind koos maksudega või hinna arvutamise meetod, kui kauba või teenuse olemuse tõttu ei saa lõplikku hinda eelnevalt arvutada,
- toodete kättesaadavus (kõik veebisaidi kaudu pakutavad tooted või teenused peaksid olema kättesaadavad mõistliku tähtaja jooksul),
- maksetingimused, toote tarnetingimused või teenuse osutamise tingimused (tarneviis, asukoht ja tähtaeg),
- teave võimalike transpordi-, tarne- või saatmiskulude kohta või hoiatus, et sellised kulud võivad tekkida, kui neid ei ole võimalik eelnevalt arvutada,
- pakkumise ajaline kestus,
- tingimused, tähtajad ja menetlused lepingust taganemise korral ning teave kauba tagastamise kulude kohta (kui neid on),
- selgitus kaebuse korral ettevõetava menetluse kohta, sealhulgas kogu teave kontaktisiku või klienditeeninduse kohta,
- teadlikkus vastutusest oluliste puuduste korral,
- vajadusel müügijärgsete teenuste ja vabatahtliku garantii võimalus ja tingimused.
- Veebisaidi ettevalmistamisel võivad tekkida teatud vead. Kuna me ei saa neid vigu mõjutada, siis ei vastuta me nende eest. Juhul, kui toote hindades või tehnilistes omadustes esineb suuri erinevusi, teavitame teid sellest tellimuse esitamisel.
ix. Registreerimisandmed, registri nimi, registreerimisnumber:
Ettevõtte nimi: HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.
Peakorter: Gmajna 8, Trzin, SI-1236 Trzin
Ettevõtte registreerimisnumber: 6579639000
ID käibemaksu jaoks: SI15553442
Maksukohustuslane: JAH
Registrisse kandmise kuupäev: 28/03/2014
Tegevuste standardklassifikatsioon G47.910 – jaemüük postimüügifirmade või Interneti kaudu
x. Kohtuväline vaidluste lahendamine ja muud õiguskaitsevahendid
Ettevõte teeb kõik endast oleneva, et lahendada kõik vaidlused rahumeelselt. Kui selline vaidluste lahendamine ei ole võimalik, on nimetatud vaidluste lahendamiseks pädev kohus Ljubljana kohus.
xi. Vaidluste lahendamise platvorm
Vastavalt õiguslikele normidele ei tunnusta ettevõte HS plus d.o.o. ühtegi tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise teenuse pakkujat kui teenuseosutajat, kellel on õigus lahendada tarbijavaidlusi, mida tarbijad võivad esitada tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise seaduse alusel.
Vaidluste lahendamise platvorm on kättesaadav aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Lisateavet vaidluste lahendamise platvormi kohta leiate aadressilt ec.europa.eu.
3. KOMMUNIKATSIOON
Ettevõte võtab kasutajaga ühendust ainult siis, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks.
Ettevõte pakub kasutajatele tugiteenuseid aadressil [email protected].
Me võime siiski võtta kasutajatega ühendust ka ärilistel eesmärkidel, kui nad annavad selleks oma nõusoleku või kui nad on juba teinud ostu meie veebipoes, mille puhul nimetatud suhtlus:
● on selgelt ja ühemõtteliselt tähistatud kui reklaamteade,
● näitab selgelt selle saatjat,
● tähistab selgelt erinevaid kampaaniaid ja muid turundustehnikaid.
Lisateavet kommunikatsiooni kohta leiate meie privaatsuspoliitikast ja küpsistepoliitikast.
4. INTELLEKTUAALNE OMAND
Kogu teave, pildid ja tekstid, samuti muud materjalid (nt videosisu, graafikud, visandid jne), mis asuvad meie veebisaidil, on kaitstud autoriõiguse ja/või intellektuaalomandi seadustega.
Toodete ostmisega või veebisaidi kasutamisega ei saa kasutaja toodete ja/või veebisaidi autoriõigusi, omandiõigusi ega intellektuaalse omandi õigusi. Kasutaja võib kasutada materjale ainult isiklikel mittekaubanduslikel eesmärkidel.
5. LAHTIÜTLUS
Pidades silmas käesolevates üldtingimustes sätestatud lahtiütlemisnõudeid, sätestab ettevõte ka järgmised piirangud:
Kui te otsustate kasutada meie veebipoodi ja/või veebisaiti, nõustute tegema seda vabatahtlikult ja võtate seega kõik riskid enda kanda. Veebisait ja pood on kujul “nii nagu on”, ilma igasuguste kaudsete või otseste garantiideta. Kõik käesolevas peatükis või mujal käesolevates üldtingimustes sätestatud välistused kehtivad maksimaalselt seadusega lubatud ulatuses.
Ettevõte ei garanteeri veebisaidi ja selle funktsioonide toimimist ega ka seda, et veebisait töötab ilma vigade, viiruste või viirusesarnase pahavarata. Lisaks ei garanteeri ettevõte, et veebisaidil avaldatud teave on täpne ja täielik. Ettevõte ei vastuta mis tahes kahjude eest, sealhulgas, kuid mitte ainult: otsese, kaudse või järgneva kahju eest, mis on tekkinud või tekivad veebisaidi kasutamise tõttu.
Kui te otsustate kasutada veebipoodi ja teha makseid nimetatud veebipoes, nõustute selgesõnaliselt, et kasutate seda omal vastutusel ja võtate enda kanda kõik riskid, mis on seotud makse tegemisega meie veebipoes, sealhulgas, kuid mitte ainult ebaõnnestunud makse, maksevead ja tagasimaksevead kaebuse korral. See lahtiütlus kehtib seadusega lubatud maksimaalses ulatuses. Ettevõte ei vastuta mis tahes kahju eest, mis võib tekkida seoses veebisaidi ja/või meie veebipoes olevate toodete kasutamisega.
6. LÕPPSÄTTED
Lepingu sõlmimine Koos veebisaidi kaudu teenuste tellimise toiminguga, samuti kõigi selle veebisaidi alamlehtede kaudu, on käesolevad üldtingimused ostja ja ettevõtte vahel sõlmitud lepingu iseloomuga.
Sätete eraldatavus Kui mõni käesolevate üldtingimuste säte osutub (täielikult või osaliselt) ebaseaduslikuks, tühiseks või muul viisil kehtetuks, loetakse see säte (täielikult või osaliselt) kustutatuks, samas kui ülejäänud üldtingimused jäävad kehtima.
Täielik teovõime Kasutaja tagab, et ta on täielikult teovõimeline võtma käesolevatest üldtingimustest tulenevaid õigusi ja kohustusi. Käesolevaga garanteerite, et te ei vaja käesolevatest üldtingimustest tulenevate kohustuste täitmiseks ühegi kolmanda isiku nõusolekut või heakskiitu.
Üldtingimuste tundmine Käesolevaga garanteerite, et olete lugenud neid üldtingimusi ja olete neist täielikult teadlik enne nende aktsepteerimist, eriti kui tegemist on kehtestatud lahtiütlemistingimustega.
Käesolevaid üldtingimusi reguleeriv õigus Käesolevad üldtingimused on reguleeritud Sloveenia Vabariigi õigusaktidega. Kõik käesolevatest üldtingimustest tulenevad vaidlused kuuluvad Sloveenia Vabariigi kohtute pädevusse.
Käesolevate üldtingimuste muutmine Teil ei ole õigust muuta ühtegi käesolevate üldtingimuste sätet ega loobuda (täielikult või osaliselt) ühegi nimetatud sätte kehtivusest. Ettevõttel on õigus neid üldtingimusi igal ajal muuta. Kõik muudatused avaldatakse veebisaidil. Kui jätkate veebilehe kasutamist, loetakse, et olete nõus vastaval ajal kehtivate muudatustega. Kui te ei ole muudatustega nõus, on teil õigus lepingust taganeda.
Lepingu terviklikkus Käesolevad üldtingimused kujutavad endast lepinguosaliste vahel kohaldatavat terviklikku lepingut. Kõik võimalikud varasemad kirjalikud või suulised kokkulepped või läbirääkimised asendatakse täielikult käesolevate üldtingimustega.
Keelelised variatsioonid Käesolevad üldtingimused on koostatud sloveeni keeles. Käesolevate üldtingimuste mis tahes muudes keeltes esitatud variatsioonid on koostatud selleks, et hõlbustada juurdepääsu üldtingimustele. Käesolevaga nõustute ja mõistate täielikult, et vaidluste korral on ülimuslik sloveenikeelne versioon.
Mõistete tähendus Käesolevates üldtingimustes kasutatud mõistete määratlused on esitatud käesolevate üldtingimuste alguses.
HS PLUS doo Gmajna 8/1236 Trzin / Slovenia / [email protected]
Reg. asutus: Ljubljana ringkonnakohus / Aktsiakapital: 7 500 EUR / IBAN SI56 2900 0005 2694 428 / Maksunumber: 15553442 / Registreerimisnumber: 6579639000